2014. március 31., hétfő

Zombi apokaliszis TAG

Zombi apokalipszis TAG


Szabályok:
I. Kiválasztasz ötöt a kedvenc könyveid közül.
II. Leírod mindegyiket külön papírra és beleteszed őket egy sapkába. (itt most csalni fogok, nincs kedven huzogatni, de psszt)
III. Adott 10 kérdés.
IV. Minden könyvből két kérdésre kell válaszolnod, úgy, hogy a könyvet kinyitod egy random helyen és az első név amit meglátsz lesz a válasz.

Az általam választott 5 könyv: Bábel, Életed regénye, Szent Johanna Gimi 4, Egy boltkóros naplója, Egy igazi amerikai lány

Az első húzottam: A Szent Johanna Gimi 4

1. Az első személy, aki meghal: Ricsi. Ricsi??? Miért, mond miért??????????????
2. Az a személy, akit megakadályozol, hogy elszökjön a zombik elől: Virág! Ne, a zombik totál elvették az agyam? (:D) szegényke :'(


A második szerencsés Egy boltkóros naplója

3. Az első személy aki zombivá válik: Becky. Jó, mondjuk néha tényleg annyi agya van...
4. Az a személy, aki ENGEM akadályoz meg, hogy megszökjek a zombik elől: Becky. Már megint? vérj, nézek újjat. Luke. ez a bosszúja, amiért a csaja zombi? ez igazságtalan!


A harmadik húzott: Életed regénye

5. A csapat idiótája: Kitty. Ne, szegényke. Oki, volt rosszabb időszaka, de azért sokmindent ügyesen megoldott! :)
6 A csapat agya:  Eva. Okos, kedves, aranyos. El tudom képzelni. :)


A negyedik könyv: Bábel

7. A csapat gyógyítója: Hipó. Na ne, ezt neee! :D
8. A csapat fegyverszakértője: Kolos. Mr. VIP ért a bombákhoz? azt megnézném! :D


És az utolsó: Egy igazi amerikai lány

9. A veszekedős: Cathrine, és a sors iróniája, hogy pont ott nyitottam ki, ahol *dobpergés* veszekedtek! :D
10. A csapatkapitány: Mr. Uptown Girl. Jó jel, ha egy csapat idiótának, aki a zombik ellen harcol, egy terrorista a vezetője? Igen? Valaki bólogasson már!!!


Hát, én így élném meg a zombitámadást. Ohh, ezt pedig a Yoya és a könyvek blogról loptam. :) Holnap féléves szülinapcsi, és vlog, amire Tőletek nem kaptam egyetlen egy árva kérdést sem *hüpp-hüpp*, de majd megoldom...
Pusszy

5 megjegyzés :

  1. Hát így megnézve a csapatodat, meg merem kockáztatni azt a feltételezést, hogy nem élnéd túl. És sajnálom, hogy nem tudtam kérdést írni. :`( De szerintem elég ügyes vagy anélkül is, hogy kérdeznénk. :) Már nagyon várom a vlog-ot. :):):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, és igen, 100%, hogy oda vesznék! :D

      Törlés
  2. Ha a két csapatot összevonjuk és feláldozunk egy-két embert (vagy nem embert), akkor páran túlélnénk :) (vagy mind meghalunk és a 2453-as töri könyv majd erről fog szólni, hogy egy csapat idióta, hogy nyíratta ki magát nem létező élő-halottakkal.) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oki, én beadok akárkit, csak Hipó maradjon!!! :D

      Törlés
  3. Hipóóóóó.. LoL
    Ezen röhögtem egy nagyot :))))))))

    VálaszTörlés