2014. október 24., péntek

Csoki Book Tag

Sziasztok! :)
Most ismét egy taggal jöttem, remélem nem haragusztok meg. :) Ezért csinálom meg pont most ezt a bejegyzést, mert igazából tegnap, a szülinapomon akartam, de nem jött össze, szóval igazából ez az én számomra tökéletes tag, amit most, 14 évesen és 1 naposan meg is csinálok! :D Remélem tetszeni fog!:)
Pusszy :)


Étcsokoládé - egy sötét témájú könyv

Ami nekem először eszembe jutott az Laurie Halse Andersontól (egy napon van a szülinapunk ^^) a Hadd mondjam el.... Aki követi a blogom, tudja, hogy menyire tetszett, annak ellenére, hogy nem egy hú de nagyon boldog könyv, de ettől függetlenül csak ajánlani tudom.

Fehér csokoládé - egy vidám könyv

Tudtátok, hogy a fehér "csoki" nem is csoki??? Nincs benne egy gramm kakaó se! Mindig is utáltam, de amikor ezt megtudtam, még jobban megutáltam, mert akkor ez csak egy hazudozós kis dög! De a könyv amit választottam, az nem más, mint a... Galaxis útikalauz stopposoknak Douglas Adamstől! Ugyan még nagyon az elején tartok, de mér így is nagyon, de nagyon jó! Nem sokára bejegyzés, addig is NE ESS PÁNIKBA!

Tejcsokoládé - egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni

Tudom, nagyon ciki, de az Éhezők viadala. Méga  csapból is ez folyik, már nagyon kíváncsi vagyok, hogy miért tetszik mindenkinek annyira de nagyon.

Csokoládé, aminek karamell van a közepén - egy könyv, ami ellágyított

Először is nyamm, másodszor pedig, nem tudom, hogy melyik könyv lehetne ez. Talán a híres-neves Csillagainkban a hiba John Green - től.

Ostyamentes Kit-Kat - egy könyv, ami meglepett Téged

Ez a könyv nem más, mint Cecelia Ahern A holnap titkai című műve. WoW! Nagyon fordulatos, én nagyon-nagyon meglepődtem néhány dolgon.

Snickers - egy könyv, amiért majd' megőrülsz

*de rég ettem Snickerst*. Ééééés Az Obszidián J. L. Armentrout-tól!!! Beleolvastam a Libriben, és annyira de nagyon tetszik!!! *-*

Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral - egy könyv, amit bármikor újraolvasol

Az SzJG-t a mai napig le-le kapdosom a polcomról, és jókat nevetek rajta.

Bonbon - egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet

Valamiért ide az Engelsfors trilógia ugrott be, ami misztikus, fantasy, vicces, romantikus, akció dús. Még csak az első részt olvastam, de nekem nagyon tetszett.

2 megjegyzés :

  1. Az éhezők vidalát én is el akarom olvasni, mert egyszer már volt nálam könyvtárból, de egyszerűen nem emlékszem, hogy elolvastam-e! :O Ami elég furcsa, mert azért azt mindig tudom, hogy olvastam-e már egy könyvet, vagy nem.... :D
    A filmből az elsőt láttam, az tetszett, a többit nem akarom megnézni, mert könyvben akarom elolvasni az összeset előbb.. :D
    Az Engelsfors trilógiát pedig imádom! A második sokkal jobb mint az első, pedig az első is fantasztikus!!

    VálaszTörlés
  2. Utólag is boldog szülinapot! És ahogy elolvastam ezt a bejegyzést úgy érzem rögtön csokit kell ennem. Remélem hamar írsz új bejegyzést!

    VálaszTörlés